ملاقات کردن آمادگی قرارداد استقلال روزبه چشمی

ملاقات کردن: آمادگی قرارداد استقلال روزبه چشمی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی اسامی رسانه‎ای نمی‎شود ، بیش از ۱۰۰ مدیر قضایی و امنیتی دوتابعیتی داریم

هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: لیست صدنفره‎ای از دو تابعیتی‎ها به هیئت رئیسه اعلام شده است که باید زوتر تعیین وظیفه شود. این لیست مشمول بر مدیران دو

اسامی رسانه‎ای نمی‎شود ، بیش از ۱۰۰ مدیر قضایی و امنیتی دوتابعیتی داریم

بیش از ۱۰۰ مدیر قضایی و امنیتی دوتابعیتی داریم/ اسامی رسانه‎ای نمی‎شود

عبارات مهم : کمیسیون

هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: لیست صدنفره‎ای از دو تابعیتی‎ها به هیئت رئیسه اعلام شده است که باید زوتر تعیین وظیفه شود. این لیست مشمول بر مدیران دو تابعیتی دستگاه‎های قضایی و امنیتی است که خواهش می‎کنیم سریعتر پیگیری شود.

به گزارش خبرآنلاین، نماينده مردم نيشابور در مجلس در تذكري به وزير نفت و رئيس جمهور گفت: در خصوص اختلاسگر اخير كه ظرف سه ساعت كشور را ترك كرد، آیا شرکت بازرسي و ديوان محاسبات كشور يكبار براي هميشه به مبحث دو تابعيتي ها ورود نمي كنند؟ آیا اين تهديد بزرگ امنيت ملي را حل نميكنند؟

اسامی رسانه‎ای نمی‎شود ، بیش از ۱۰۰ مدیر قضایی و امنیتی دوتابعیتی داریم

او ادامه داد: چگونه ممكن است فردي براي سال ها با دو تابعيت در خزانه مملكتي باشد ولی نظارتي نباشد؟ چند بار بايد قصه اي همچون خاوري ها در اين مملكت تكرار شود؟

گفتنی است سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز از ایراد گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعتی ها و قرائت اسامی بیش از 100 مدیر ارشد دارای دو تابعیت یا اقامت یا گرین کارت، در این کمیسیون خبر داد.

هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: لیست صدنفره‎ای از دو تابعیتی‎ها به هیئت رئیسه اعلام شده است که باید زوتر تعیین وظیفه شود. این لیست مشمول بر مدیران دو

سیدحسین نقوی حسینی راجع به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در راهروهای مجلس گفت: دایره بررسی این تحقیق و تفحص تنها مدیران ارشد را مشمول بر می شود لذا در این گزارش به عنوان دو تابعیتی سایر ایرانیان پرداخته نشده هست. پیوست گزارش تحقیق و تفحص مذکور اسامی بیش از صد نفر از مدیران ارشد دارای دو تابعیت یا اقامت یا گرین کارت را مشمول بر می شود.

وی ادامه داد: اسامی مدیران ارشد دوتابعیتی به درخواست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه گذشته قرائت شد ولی این اسامی رسانه ای نخواهد شد. مدیران ارشد دارای دو تابعیت، اقامت و گرین کارت از اغلب دستگاه های دولتی و غیر دولتی هستند. در جریان بررسی دستگاه ها تلاش شد که تفکیکی قائل نشود و همه موارد به طور دقیق بررسی شود.

واژه های کلیدی: کمیسیون | کمیسیون امنیت ملی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار