ملاقات کردن آمادگی قرارداد استقلال روزبه چشمی

ملاقات کردن: آمادگی قرارداد استقلال روزبه چشمی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اعترافات و انکار متهم تعرض جنسی به دانش آموزان/ متهم در زندان است ، دادستان تهران

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متهم پرونده آزار جنسی به دانش آموزان به پخش فیلم های مستهجن جهت دانش آموزان اعتراف کرده است ولی منکر سایر اتهامات شده است

اعترافات و انکار متهم تعرض جنسی به دانش آموزان/ متهم در زندان است ، دادستان تهران

دادستان تهران: اعترافات و انکار متهم تعرض جنسی به دانش آموزان/ متهم در زندان است

عبارات مهم : ایران

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متهم پرونده آزار جنسی به دانش آموزان به پخش فیلم های مستهجن جهت دانش آموزان اعتراف کرده است ولی منکر سایر اتهامات شده است است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پی انتشار اخباری در بعضی رسانه ها با عناوین «فرار بدهکار بزرگ بانکی به خارج از کشور»، «درگیری یکی از مراجعین با بازپرس دادسرا» و هم چنین «تعرض به بعضی دانش آموزان در غرب تهران»، دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص روند پیگیری به این پرونده ها توضیحاتی ارائه داد.

اعترافات و انکار متهم تعرض جنسی به دانش آموزان/ متهم در زندان است ، دادستان تهران

عباس جعفری دولت آبادی گفت: پرونده مربوط به بدهکار بانکی در سال ۱۳۸۹ و در پی شکایت اداره کل حقوقی یکی از بانک های کشور علیه مدیرعامل تعدادی از شرکت ها بابت اخذ تسهیلاتی کلان از شعبه مرکزی آن بانک و متعاقباً جعل نامه های بانک و فک رهن از تعداد ۲۰ فقره از پلاک های ثبتی مفتوح شده است هست. در اثنای رسیدگی، شکواییه های دیگری از هفت بانک و یکی از صندوق های قرض الحسنه و یکی از نهادهای عمومی غیردولتی از جمله در خصوص دریافت تسهیلات کلان به وسیله متهم موصوف و فرزندانش از طریق جعل، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع واصل گردیده هست. بعد از انجام تحقیقات مقدماتی و صدور قرارهای تأمین کیفری جهت ۲۲ نفر از متهمان پرونده، بازپرس در تاریخ ۱۳۹۱/۸/۱۸ مبادرت به اتخاذ تصمیم نهایی نموده و جهت یازده نفر از متهمان، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال و با جلسات متعدد، تاکنون منجر به صدور رأی به وسیله دادگاه نشده است.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ دادگاه پیگیری کننده جهت متهمان مهم پرونده به اسامی اختصاری «و.ا.ا» و «م.ا.ا» قرار ممنوع الخروجی جهت مدت شش ماه صادر نمود. لذا خروج احتمالی متهمان موصوف از کشور، به رغم صدور قرار ممنوعیت خروج آن ها بوده و پرونده ای در خصوص نامبردگان در دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران مفتوح به پیگیری نمی باشد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متهم پرونده آزار جنسی به دانش آموزان به پخش فیلم های مستهجن جهت دانش آموزان اعتراف کرده است ولی منکر سایر اتهامات شده است

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد خبر دوم اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵فرد روحانی موصوف در پرونده مورد اشاره فاقد هر گونه سمتی بوده و جهت پیگیری پرونده اتهامی یکی از بستگانش به شعبه بازپرسی مراجعه کرده و با حضور در جلسه بازپرسی، موجبات اعتراض شاکی را فراهم آورده که با درخواست خروج وی از شعبه همراه شده است هست. این فرد متعاقباً به دادسرا مراجعاتی داشته و از جمله در تاریخ ۱۳۹۵/۹/۳۰ در خارج از شعبه بازپرسی مطالبی را علیه بازپرس پیگیری کننده مطرح کرده هست؛ بازپرس به رغم تصمیم به بازتاب عنوان به دادسرای خاص روحانیت، از این امر منصرف شده است هست؛ ولی شاکی پرونده به آن دادسرا مراجعه کرده و شکواییه ای را علیه روحانی موصوف تقدیم نموده است.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: بازپرس پرونده منکر صدور هرگونه دستور جهت زدن دستبند به فرد روحانی هست، ولی دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال بررسی این ادعا می باشد.

دکتر جعفری دولت آبادی در مورد خبر سوم اظهار داشت: حسب گزارش مورخ ۱۳۹۷/۳/۷ مرکز عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۶ و در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از دبیرستان های غرب تهران، مأموران پلیس به محل اعزام شدند و متعاقبا پانزده نفر از اولیای دانش آموزان مبادرت به طرح شکایت نموده و اعلام کرده اند متهم به فرزندانشان تعرض جنسی نموده هست. متهم نزد ضابطان و قاضی دادسرا اقرار نموده که در یک نوبت فیلم های مستهجنی که در گوشی گوشی خود داشته است را جهت تعدادی از دانش آموزان پخش کرده هست. ولی سایر اتهامات را منکر شده است هست. با بازتاب عنوان به دادسرا و تشکیل پرونده کیفری، متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با صدور قرار تأمین به زندان معرفی شده است هست. تحقیقات در پرونده ادامه دارد.

اعترافات و انکار متهم تعرض جنسی به دانش آموزان/ متهم در زندان است ، دادستان تهران

واژه های کلیدی: ایران | تهران | پرونده | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار